Functionaliteiten

Onze applicatie is zeer eenvoudig in gebruik en biedt heel wat functionaliteiten die de registratie en ontvangst van bezoekers vereenvoudigen.  In onderstaande video kan je de werking in de praktijk zien.

Snelle start

Na het aanmaken van een account, kan je meestal binnen enkele uren al aan de slag met het registreren van bezoekers. De persoonlijke QR-code kan gedownload worden via de login op het systeem.

Unieke QR-code

Via een unieke QR-code komen bezoekers rechtstreeks op uw persoonlijke account terecht zodat ze niet moeten bladeren door een lijst van locaties.

QR-code stickers

Het is mogelijk om de QR-code zelf af te drukken, maar we bieden ook handige, watervaste stickers en andere gerelateerde producten aan om uw zaak coronaproof te maken.

Contactlooos met NFC-tag

Naast het scannen van een QR-code is ook een activatie met NFC mogelijk. Dit is dezelfde technologie als contactloos betalen, waarbij bezoekers hun telefoon enkel op de sticker moeten leggen om het formulier te openen.

Personalisatie

Elke account kan gepersonaliseerd worden met logo en adresgegevens. 

Externe links en menukaart

Er kunnen 3 externe links toegevoegd worden aan een account. Deze kunnen doorlinken naar een menukaart of website. Het is ook mogelijk om menukaart te uploaden. Op die manier dien je lechts een QR-code te tonen aan uw klanten, wat de communicatie een stuk eenvoudiger maakt.

Automatische locatie en datum

De juiste locatie wordt automatisch ingesteld, net als het tijdstip (datum en uur). Zo dienen er slechts enkele velden ingevuld te worden, wat de registratie vereenvoudigd. 

Bruikbaar in België en Nederland

Het registratieformulier wordt automatisch aangepast aan de locatie. Zo zal in Nederland het registratieformulier voorafgegaan worden door de verplichte triagevragen.

Controle bevestigingsscherm

Na het correct invullen van de gegevens, verschijnt de bevestiging om het scherm van de smartphone. De registratie kan ook real-time opgevolgd worden via een login.

Overzicht registraties

Alle registraties worden gedurende 4 weken bewaard en kunnen via een login geraadpleegd worden. Er is een downloadlink voorzien om deze als PDF-bestand te downloaden. Registraties worden na 4 weken automatisch verwijderd.

Geen beperkingen

Het aantal tafelnummers/locaties en het aantal mogelijke registraties per vestiging is onbeperkt.

Maatwerk mogelijk

Deze applicatie is een volledig eigen ontwikkeling, zodat maatwerk of een dedicated versie mogelijk zijn.

Lage kostprijs

Dankzij de lage kostprijs van € 20 per maand of € 120 per jaar, is deze applicatie zeer betaalbaar voor elk type zaak.  Daarnaast bespaar je enorm op werkuren (van personeel), organisatiekost, afdrukkosten, ...

Gratis proberen

Je kan onze app gratis uitproberen gedurende 1 maand. Daarna kan je de keuze maken uit een abonnement op maandbasis of een jaarlijkse formule. Bij een jaarabonnement bespaar je 50% op de kostprijs.

Maak een gratis account aan en probeer het zelf!
Meer weten? Neem contact op! +32 (0)14 960 603 info@ikbenbij.be